§ 6 Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży
1. Jeżeli Klient jest konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (te dwie kategorie Klientów określane w dalszej części jako Kupujący-Konsument), wówczas na podstawie ustawy o prawach konsumenta przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z poniższymi postanowieniami. W przypadku pozostałych Kupujących, postanowień określonych w niniejszym paragrafie nie stosuje się, a prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży produktów nie przysługuje.
2. Kupujący-Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 30 dni od dnia otrzymania produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Kupujący-Konsument może
wykorzystać w tym celu przygotowany przez Leifheit Polska formularz odstąpienia stanowiący Załącznik do Regulaminu. Wskazane jest podanie przez Kupującego-Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy: (1) datę zamówienia; (2) numer zamówienia, co ułatwi i przyspieszy zwrot wzajemnych świadczeń. Zdanie poprzednie ma formę jedynie wskazówki i nie wpływa na skuteczność odstąpienia od umowy z pominięciem rekomendowanego opisu.
3. Prosimy o przesyłanie wypełnionych formularzy odstąpienia na adres e-mail: info@leifheitsklep.pl. Wysyłanie formularzy w wersji papierowej nie jest wymagane.
4. Zwrot produktu w ramach prawa odstąpienia powinien zostać wysłany przez Kupującego-Konsumenta na następujący adres:
OlzaLogistic - Leifheit AG
ul. Cieszyńska 11
43-419 Hażlach
Polska
z dopiskiem leifheitsklep.pl
5. W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia, umowę sprzedaży produktu uważa się za niezawartą, a Kupujący-Konsument jest wolny od wszelkich zobowiązań. Kupujący-Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego towaru będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
6. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie – nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Kupującego-Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwrot produktu za pomocą przesyłki za pobraniem nie będzie akceptowany (przesyłki takie nie będą odbierane, w związku z czym produkt uznaje się za niezwrócony).
7. Zwrot uiszczonej przez Kupującego-Konsumenta ceny produktu zostanie dokonany przez Leifheit Polska niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego-Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Leifheit Polska może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot ceny dokonany zostanie przy użyciu takiej samej formy płatności, jakiej użył Kupujący-Konsument. Jeżeli Kupujący-Konsument zapłacił za produkt przelewem bankowym, wówczas zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego-Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży, o ile Kupujący-Konsument wskazał taki rachunek; w przypadku, gdy Kupujący-Konsument nie wskazał numeru rachunku bankowego w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży, wówczas Leifheit Polska wyśle do Kupującego-Konsumenta e-mail na podany przez niego adres mailowy z prośbą o przesłanie numeru rachunku bankowego, na który powinien nastąpić zwrot.
8. Sklep nie weryfikuje, z jakiego rachunku bankowego nastąpiła płatność za produkty zamówione w Sklepie. Weryfikacja taka nie jest dokonywana również przed dokonaniem zwrotu ceny produktu.
9. Prawo odstąpienia nie przysługuje Kupującemu-Konsumentowi w przypadkach wskazanych w przepisach ustawy o prawach konsumenta, tj. w przypadku umowy:
a. świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego-Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego-Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
10. Kupujący-Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego produktu do Leifheit Polska, w tym koszty przesyłki na adres podany w ust. 4 lub w inne miejsce ustalone z Leifheit Polska.
11. Po otrzymaniu produktu lub po otrzymaniu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, Leifheit Polska wystawi fakturę korygującą, o ile dostawa uprzednio została udokumentowana fakturą i prześle ją na podany przez Kupującego-Konsumenta adres e-mail.
§ 7 Reklamacja produktów
1. Leifheit Polska zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od niezgodności z umową. W razie, gdy Klient jest Kupującym-Konsumentem, wówczas do umowy sprzedaży produktów stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta w zakresie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Reklamacje i roszczenia z tytułu niezgodności produktu z umową powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami. Natomiast, jeżeli Klient nie jest Kupującym-Konsumentem, wówczas postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się (zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu cywilnego), a reklamacja powinna zostać złożona na adres wskazany w ust. 2 poniżej.
2. Reklamacje można składać pisemnie na adres Leifheit Polska sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa, lub na następujący adres e-mail: info@leifheitsklep.pl.
3. Składając reklamację wskazane jest: (1) opisanie niezgodności produktu z umową wraz z dokumentacją zdjęciową (jeśli możliwe jest jej dokonanie); (2) podanie numeru zamówienia; (3) podanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży (tj. wymiana produktu lub usunięcie niezgodności) lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (4) podanie danych kontaktowych składającego reklamację, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Zdanie poprzednie ma formę jedynie wskazówek i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z pominięciem rekomendowanego opisu. Do rozpoznania reklamacji wystarczy przesłanie zdjęć reklamowanego produktu, uwidoczniających stwierdzone w produkcie niezgodności produktu z umową wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy na podstawie zdjęć Leifheit Polska nie będzie mógł stwierdzić zakresu, charakteru niezgodności produktu z umową i rozpatrzyć reklamacji, Kupujący-Konsument zobowiązany jest przesłać produkt na adres wskazany w ust. 2 powyżej, jeśli Leifheit Polska uzna to za konieczne. W takim przypadku koszt przesyłki zwracany jest przez Leifheit Polska w sposób ustalony z Kupującym-Konsumentem. Przesłanie produktu przez Kupującego-Konsumenta na adres wskazany w ust. 2 powyżej za pobraniem nie będzie akceptowane.
4. Leifheit Polska, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Kupującego-Konsumenta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Leifheit Polska poinformuje Kupującego-Konsumenta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. Jeżeli Kupujący-Konsument zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia niezgodności z umową albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Leifheit Polska nie ustosunkowała się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznano za uzasadnione.
55. Jeżeli w sprzedanym produkcie występuje niezgodność produktu z umową, wówczas Kupujący-Konsument, składając reklamację, może:
a. żądać usunięcia niezgodności; albo
b. żądać wymiany produktu na produkt wolny od niezgodności;
66. Leifheit Polska jest zobowiązana wymienić rzecz niezgodną z umową na wolną od niezgodności lub usunąć niezgodność w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego-Konsumenta. Leifheit Polska może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego-Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu niezgodnego z umową w sposób wybrany przez Kupującego-Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.7.
87. Kupujący-Konsument może zamiast zaproponowanego przez Leifheit Polska usunięcia iezgodności, żądać wymiany produktu na wolny od niezgodności albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia niezgodności, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Kupującego-Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Leifheit Polska.
98. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od niezgodności, rodzaj i znaczenie stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego-Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
9. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową Kupujący-Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- Leifheit Polska odmówiła doprowadzenia produktu do zgodności z umową lub nie doprowadziła produktu do zgodności z umową;
- brak zgodności produktu z umową występuje nadal, mimo że Leifheit Polska próbował doprowadzić produkt do zgodności z umową;
- brak zgodności produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania jego wymiany lub naprawy;
- z oświadczenia Leifheit Polska lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi ona produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego-Konsumenta.
10. Kupujący-Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy niezgodność Produktu z umową ma charakter istotny. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy sprzedaży, w jakiej wartość produktu z niezgodnością pozostaje do wartości produktu bez niezgodności. Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości produktu niezgodnego z umową i produktu zgodnego z umową).
11. Kupującemu-Konsumentowi przysługuje prawo wstrzymania się z zapłatą pozostałej części ceny lub jej części do czasu usunięcia wady niezgodności lub wymiany rzeczy niezgodnej z umową na wolną od niezgodności wad, jeżeli Kupujący-Konsument nie opłacił wcześniej całości ceny sprzedaży.
12. Leifheit Polska odpowiada z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z umową, jeżeli niezgodność z umową zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania produktu Kupującemu-Konsumentowi.
13. Leifheit Polska nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności produktu z umową, jeżeli Kupujący-Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha produktu odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ustawie o prawach konsumenta oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy produktu.
14. Kupujący-Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.:
a. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
b. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. Wykaz stałych polubownych sądów konsumenckich znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
c. zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl),
d. skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://ec.europa.eu/consumers/odr; adres e-mail Leifheit Polska służący do kontaktu w ramach Platformy: info@leifheitsklep.pl. Uczestnictwo przez Leifheit Polska w rozwiązaniu sporu za pomocą Europejskiej Platformy ODR jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
15. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
1516. Leifheit Polska nie udziela gwarancji na produkty kupowane w Sklepie. Gwarancja jakości na produkty kupowane w Sklepie jest udzielana przez podmiot będący producentem produktów i obejmuje wyłącznie sprzęt przeznaczony do użytku domowego przez Konsumentów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Gwarancja producenta nie jest udzielana na sprzęt kupowany przez podmioty na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumencie gwarancji załączonym do danego sprzętu oraz na stronie internetowej https://www.leifheitsklep.pl/pl-pl/blog/inne/warunki-gwarancji.
17. Jeśli w przypadku reklamacji lub roszczenia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową ma miejsce odstąpienie od umowy sprzedaży, Leifheit Polska po otrzymaniu produktu lub po otrzymaniu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, wystawi fakturę korygującą, o ile dostawa uprzednio została udokumentowana fakturą i odeśle ją na adres e-mail Klienta.
§ 8 Odpowiedzialność
1. Leifheit Polska odpowiada za ewentualne szkody powstałe w związku z naruszeniem jej obowiązków wynikających z umowy na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa. To samo dotyczy odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
2. Należy przestrzegać wszelkich wskazówek zamieszczonych na opakowaniach produktów lub instrukcjach dołączonych do produktów. Leifheit Polska nie odpowiada za skutki użycia produktów niezgodnie z przeznaczeniem produktów lub wskazówkami, ani za skutki niezastosowania się do tych wskazówek.
§ 9 Zasady zamieszczania opinii w Sklepie
1. Każdy Klient (nawet nie posiadający konta) w Sklepie ma prawo zamieszczania swoich opinii dotyczących produktów znajdujących się na stronach Sklepu. Opinie oznaczają zamieszczone w Sklepie przez Klienta oceny, recenzje, komentarze, wypowiedzi, poglądy lub jakiekolwiek inne informacje, zawierające subiektywną ocenę Klienta o produktach. Opinie mogą być zamieszczane wyłącznie w języku polskim.
2. W celu zamieszczenia opinii w Sklepie, Klient może posłużyć się pseudonimem (nick) oznaczającym nazwę podaną przez Klienta, którą posłużył się dla zamieszczenia swojej opinii i która nie może zostać zmieniona w przyszłości.
3. Leifheit Polska nie weryfikuje, czy opinie zamieszczone na stronie Sklepu pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście dokonali nabycia produktu w Sklepie.
4. Klient zamieszczając opinie w Sklepie wyraża zgodę na to, aby Leifheit Polska lub osoby upoważnione przez Leifheit Polska kontaktowali się z Klientem w związku z treściami zamieszczanymi w Sklepie.
5. Leifheit Polska w granicach dopuszczalnych przez prawo nie ponosi odpowiedzialności za opinie zamieszczane przez Klientów w Sklepie.
6. Klient zamieszczając opinie w Sklepie zapewnia i oświadcza, że opinie:
a. są wynikiem jego własnej intelektualnej pracy i jest ich jedynym autorem, któremu przysługują wszelkie prawa do nich (w tym prawa autorskie i prawa zależne);
b. są prawdziwe, zgodne z prawem, nie naruszają praw osób trzecich, ani dobrych obyczajów lub zasad współżycia społecznego;
c. nie naruszają postanowień niniejszego Regulaminu.
7. Klient zgadza się i potwierdza, że nie będzie zamieszczać opinii:
a. świadomie fałszywych, nieścisłych lub wprowadzających w błąd;
b. naruszających prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie lub prawa własności przemysłowej, tajemnice przedsiębiorstwa, prawa do publikacji lub prywatności;
c. posiadających charakter zniesławiający, oczerniający, bezprawnie zastraszający lub szykanujący jakąkolwiek osobę;
d. z tytułu których Klient otrzymał wynagrodzenie lub inne świadczenia (w tym nieodpłatne);
e. zawierających wirusy komputerowe lub inne potencjalnie szkodliwe programy lub pliki albo reklamy lub linki do innych produktów lub do innych stron internetowych.
8. Z momentem zamieszcza treści w Sklepie (np. opinii o produktach), które mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Klient dobrowolnie zamieszczając takie treści w Sklepie udziela Leifheit Polska niewyłącznej, nieodpłatnej i nieprzenaszalnej licencji do korzystania przez Leifheit Polska z tych utworów, która obejmuje w szczególności publikację utworów w Sklepie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym; wykorzystywanie w całości lub w części, kopiowanie, zmienianie, kasowanie w całości lub w części, dokonywanie adaptacji, publikowanie, tłumaczenie, tworzenie dzieł pochodnych oraz sprzedaży lub dystrybucji uzyskanych treści oraz wdrożenie ich za pomocą dowolnej technologii; utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką, a także utrwalanie w części lub w całości i zwielokrotnianie plastyczne, fotograficzne, utrwalanie i zwielokrotnianie audiowizualne, w formie zapisu cyfrowego, magnetycznego, niezależne od standardu, systemu lub formatu; wprowadzanie do pamięci komputera; wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy treści (w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową), udostępnianie egzemplarzy treści oraz ich kopii, nie wyłączając wykorzystania techniki multimedialnej, sieci Internet, sieci komórkowych i innych sieci tego rodzaju lub działających podobnie; udzielanie przez Leifheit Polska innym osobom dalszych licencji na korzystanie z treści na wszystkich wskazanych w Regulaminie polach eksploatacji.
9. Klient zezwala na rozpowszechnianie i korzystanie przez Leifheit Polska z praw majątkowych zależnych do treści oraz udziela prawa zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich.
10. W przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń przeciwko Leifheit Polska opartych na jakichkolwiek prawach do treści zamieszczonych w Sklepie (w tym opinii), jak również z tytułu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, Klient zobowiązuje się podjąć wszelkie możliwe działania faktyczne i prawne mające na celu ochronę Leifheit Polska przed takimi roszczeniami, w szczególności Klient zobowiązany jest wstąpić w miejsce Leifheit Polska do postępowań toczących się z tego tytułu, a w przypadku braku takiej możliwości przystąpić po stronie Leifheit Polska do toczących się przeciwko Leifheit Polska postępowań. Ponadto, Klient będzie zobowiązany do naprawienia wszelkich szkód związanych z poniesionymi przez Leifheit Polska kosztami i wydatkami związanymi z roszczeniami, o których mowa w zdaniu poprzednim.
110. Leifheit Polska nie redaguje opinii zamieszczanych przez zarejestrowanych Klientów, lecz zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian, streszczania lub kasowania całości lub części opinii, usunięcia lub odmowy publikacji opinii, w każdym czasie, w szczególności w sytuacji, gdy opinie zawierają:
a. informacje obraźliwe, faszystowskie, pornograficzne, dyskryminujące, wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc;
b. odwołania lub linki do innych produktów, stron lub firm;
c. reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty, adresy stron internetowych, adresy e-mail, adresy URL, numery telefonów, adresy pocztowe lub inne formy danych kontaktowych;
d. informacje nierzeczowe.
§ 10 Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Leifheit Polska. Leifheit Polska przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych.
2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umowy sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną określonych w Regulaminie. Poprzez dane osobowe należy rozumieć informacje pozwalające na zidentyfikowanie określonej osoby fizycznej.
3. Leifheit Polska podejmuje techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa w celu ochrony danych Klientów.
4. Szczegółowe zasady dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych przez Leifheit Polska zostały określone w Polityce Prywatności.
5. Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu.
§ 11 Postanowienia końcowe
1. Do spraw nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się prawo polskie, z wyłączeniem konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.
2. Leifheit Polska może zmienić Regulamin w przypadku wystąpienia ważnych przyczyn:
a. zmiana przepisów regulujących sprzedaż produktów lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez Leifheit Polska, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży lub usług świadczonych drogą elektroniczną, lub istotna zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
b. zmiana sposobu świadczenia usług lub sprzedaży Produktów, spowodowana względami technicznymi, technologicznymi lub zmianami organizacyjnymi;
c. zmiana w zakresie sposobów płatności lub dostarczania Produktów;
d. zmiana zakresu świadczenia usług lub zakresu działalności prowadzonej przez Leifheit Polska;
e. zmiana danych adresowych, zmiana nazwy lub formy prawnej Leifheit Polska.
3. Zmiana Regulaminu obowiązuje od 15. dnia po dniu zastąpienia starego Regulaminu nowym, chyba że nowy Regulamin przewiduje późniejsze wejście w życie zmiany. Leifheit Polska udostępni nową treść Regulaminu i zawiadomi o wprowadzeniu zmiany i o treści wprowadzonych zmian, zamieszczając odpowiednią informację w Sklepie pod linkiem „Regulamin” oraz przesyłając informację o zmianie Regulaminu na adres e-mail Klienta, podany przy zakupie lub rejestracji konta w Sklepie. Klient może w takim wypadku wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych w ciągu 14 dni od powiadomienia go o zmianie Regulaminu. Do ofert złożonych w okresie obowiązywania starego Regulaminu i do umów zawartych na podstawie takich ofert stosuje się stary Regulamin. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług elektronicznych nie ma wpływu na złożone wcześniej oferty i zawarte już umowy sprzedaży produktów.
Regulamin sklepu internetowego leifheitsklep.pl
Formularz odstąpienia od umowy