Organizacja pracy
Dobra organizacja pracy w kuchni decyduje o szybkości gotowania i czerpanej z niego przyjemności. Dlatego warto postawić na sprzęty kuchenne, dzięki którym wszystkie przybory i składniki będą znajdować się na wyciągnięcie ręki.
Organizacja pracy w kuchni – ergonomiczne podajniki
We współczesnych mieszkaniach, kuchnie projektuje się w taki sposób, aby zapewniała użytkownikowi jak największą wygodę. W trakcie przygotowywania posiłków nie ma miejsca na przypadek. Do akcesoriów często wykorzystywanych w kuchni należą ręczniki papierowe, folia, czy papier śniadaniowy, zazwyczaj dostępne w formie rolek. Można je trzymać ukryte głęboko w szafkach kuchennych lub spoczywające luzem na blacie, ale nie jest są to ergonomiczne rozwiązania. Projektanci Leifheit przygotowali zatem wygodne podajniki na papier i folię, które zawieszone na ścianie bądź ustawione na blacie zapewniają najlepszą organizację pracy w kuchni.
Organizacja pracy w kuchni – funkcjonalne pojemniki
Dobra organizacja pracy w kuchni polega również na wygodnym przechowywaniu wykorzystywanych do gotowania składników. Oryginalne opakowania nie są najwygodniejsze i powodują rozlewanie się płynów oraz rozsypywanie produktów suchych, takich jak mąka czy kasza. Szczelnie zamykane pojemniki, dostępne w tej kategorii, pozwalają przechowywać żywność w sposób hermetyczny chroniąc ją przed wilgocią oraz insektami.
Sprzęt kuchenny objęty kilkuletnią gwarancją
Poszukując ergonomicznych rozwiązań do kuchni warto postawić na sprzęt Leifheit, ze względu na jego najwyższą jakość. Produkty dostępne w tej kategorii są objęte kilkuletnią gwarancją i służą domownikom przez wiele lat!